2010. november 11., csütörtök

Virágos hangulat

Nemrég bütykölgetés közben eszembe jutott hogy még régebben csináltam egy virágos karkötőt aminek nagy sikere volt(Az volt anyukám egyik kedvence).A karkötőt rég elajándékoztam, de gondoltam hogy csinálok ugyanolyan fülbevalókat,mert van még gyöngyöm. Aztán ahogy ezek készültek gondoltam kipróbálom más színű gyöngyökkel is és az eredmény ez lett:
A karkötő analógra készített fülbevalók:
Származási hely: Ékszerek
Karkötő-virág 1
Származási hely: Ékszerek
Karkötő-virág 2
Származási hely: Ékszerek
Karkötő-virág 3
És az új ihletésűek:
Származási hely: Ékszerek
virág4
Származási hely: Ékszerek
virág5
Ha már virág, akkor itt kell bemutassam azt,amit egyik megrendelőmnek köszönhetek. Ő ugyanis egy kék violinkulcsost kért, csak violinkulcs helyett virággal és gondoltam megcsinálom a piros változatát is.Ez lett belőle:
Származási hely: Ékszerek
virág6

1 megjegyzés:

  1. Te, Bea, ugy latom, hogy a fulcsi alapot is te keszited. Az "pucer" rezdrotbol van? nekem az levegon is oxidalodik mint a franc... neked nem? Vagy belakkoztad valamivel az alapokat?

    VálaszTörlés