2011. szeptember 1., csütörtök

Balkán fanatik

Nagyon, nagyon... és még annál is régebben publikáltam új bejegyzést, de úgy látszik, ez az idei év már csak ilyen.
Azóta mióta nem írtam ide, rengeteg dolog történt. 1.Megjártam Bulgáriát és Görögországot, ami azért lényeges mert egy-két aranyos kis köcsög és sok emlék mellett, néhány kagylót és osztrigát is sikerült begyűjteni. 2.Megvettem a már rég megálmodott fényképezőgépet, ami Gyopár névre hallgat,de néha csak Gyopi, ezért most már én fotózom a bütykölményeimet. De szeretném megköszönni azoknak akik eddig fotózták őket és remélem sikerül majd meghálálni nekik.
No de ennyit erről, egyelőre... :D. A lényeg hogy a nyár gyorsan telik, sőt már el is múlt ha úgy vesszük,de most jutottam odáig hogy megmutassam a kagylóból és osztrigából alkotott néhány nyakláncot. Fülbevaló és más láncok is tervbe vannak véve, csak már lassan vége a nyárnak, szóval lehet az marad jövőre.
Származási hely: Ékszerek
Származási hely: Ékszerek
Származási hely: Ékszerek
No hát ezek azok...tudom, tudom... kicsit furák, kicsit Timisek, kicsit egyediek...no de az enyémek....persze csak addig, amíg valaki meg nem veszi. De alapanyag még van dögivel, szóval nem ők az utolsók és lesznek mások is.

1 megjegyzés: